1.Syberia,Monamour 2.Tak tu cicho o zmierzchu 3.Swołocz 4.Wygnanie 5.Powrót 6.Wyspa 7 Ładunek 200 8.Aleksandra 9.Kierowca dla Wiery 10.Elena 11.Stalker
na głownej stronie w zakładce "baza" jest temat nagrody-tam poszukaj "Sputnik" (Sputnik - Festiwal Filmów Rosyjskich, Sputnik - Nagroda Publiczności)- i tam znajdziesz więcej tytułów
pozdrawiam.
proszę bardzo
jeśli Cię interesują wojenne to znalazłam na forum"idź i patrz"(też rosyjski film)
temat :http://www.filmweb.pl/film/Id%C5%BA+i+patrz-1985-35185/discussion/Inne%2C+r%C3% B3wnie+dobre+filmy+wojenne,1646592
http://www.filmweb.pl/film/Id%C5%BA+i+patrz-1985-35185/disc ussion/Inne%2C+r%C3%B3wnie+dobre+filmy+wojenne,1646592
ja bym jeszcze dodała -Palacza i chyba mniej znany w PL -O potworach i ludziach- Bałabanowa. obowiązkowo też Rogożkina: Czekista , no i może Kukułka chociaz ten pierwszy jak dla mnie o wiele lepszy. Nowa ziemia- moze szału nie ma ale pomysl w miare ciekawy. i na koniec Bykov- film pt Żyć